Известие

Collapse
No announcement yet.

дросел жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • дросел жтд

    Здравейте колеги, въпроса е следния. От доста време ми прави впечетление че колата гасне доста твърдо. Днес забелязах че при гасене не сработва дроселовата клапа за меко гаснене. Колата е 156 2.4 евро 3. Прегледах вакумите, здрави са. Когато завъртя дросела на рака, гасне меко. Проверих с едно мъркуче дросела с уста, като дръпна се мести. Остава проблема да е в селеноидния клапан който пуска вакум, но като го свалих и му пуснах ток си работи. Кое управлява селеноида, направо от ЕКУто ли идва сигнала? Всякакви насоки ще са ми от полза. Благодаря ви.
    sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

  • #2
    Извади вакуума и накарай някой да изгаси мотора или пусни тества с МЕС.

    Ако има вакуум - задръстена е с боклуци от ЕГР-а.

    Ако няма вакуум - търсиш по трасето, къде се губи.
    Клапана се управлява от ЕКУто.
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • #3
      Пробвах и това- няма вакум при гасене. Нещо с ЕКУто или инсталацията?
      sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

      Comment


      • #4
        Провери за вакуум директно на соленоида, ако няма бих търсил проблема в него.
        ex - 147 16v multijet

        Comment


        • #5
          В селеноида дето е входа на вакума има, след селеноида няма. Направи ми впечатление че като гася не мърда дросела но веднага след това като дам на контакт потреперва. Като откача буксата на клапана набива грешка, като е закачен няма такава.
          sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

          Comment


          • #6
            Значи вече си открил виновника.

            Не съм обръщал внимание, какво точно представлява, но ако е подобен на този на турбото, почти сигурно може да се ремонтира.
            ex - 147 16v multijet

            Comment


            • #7
              Не знам даже дали моя е този дето трябва да е. На ,,Пиербург,, е и като го гледам е капсулован. Утре ще го снимам. Интересно ми е защо като му пусна ток с кабели и работи. Сега остава някой от варна да даде неговия за проба и цена няма да имате . По магазините като ги питам за такъв клапан ме гледат като объл камък . По номера му излиза че е за турбо.
              sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

              Comment


              • #8
                Ако ти се идва до Добрич може да измислем нещо за пробата...
                Само качи снимка че да не те разкарвам напразно, клапата на колекторите я имам със сигурност, но клапана не се сещам.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #9
                  Утре ще го снимам. Ако твоята е тази от подписа ти евро 2, почти съм сигурен че я нямаш тая базикня. Все пак ти благодаря
                  sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                  Comment


                  • #10
                    Подписа го остави, ще го сменя ама тъкмо се прибрах с новата придобивка, инак имам един мотор 1,9 110кс пръснат на части, та от него ще са карантиите.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      Е ми честито тогава, утре ще го снимам.
                      sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Marchoni Покажи съобщение
                        Не знам даже дали моя е този дето трябва да е. На ,,Пиербург,, е и като го гледам е капсулован. Утре ще го снимам. Интересно ми е защо като му пусна ток с кабели и работи. Сега остава някой от варна да даде неговия за проба и цена няма да имате . По магазините като ги питам за такъв клапан ме гледат като объл камък . По номера му излиза че е за турбо.
                        Ми той си е и за турбо. На JTD 100 коня ЕВРО3 (Браво, Добло) с такъв е управлението на турбото. Като му пуснеш ток, както е на колата затваря ли клапата? Вакума мериш ли го или на усет преценяваш, че има?
                        Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                        Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                        Comment


                        • #13
                          Вакума го преценявам на усет, ама при положение че ми движи нормално геометрията на турбината не виждам проблем в него ( вакума и на геометрията и на дросела идва от едно място). Когато вържа дросела директно към вакумния резервоар колата гасне веднага. Проблема е или в селеноида или в управлението му. Днес ще се пробвам да му пусна директно ток да видя дали ще сработи. Има ли вариант проблем в друг датчик да прецаква управлението на селеноида? Четях че от МАП-а може да се получи.
                          sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                          Comment


                          • #14
                            Намерих това, за което говорихме. Заедно с цялата кутия е. Ако още ти трябва за проба се обади
                            Last edited by pininfarina; d.m.y г., 18:54.
                            sigpic
                            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                            Comment


                            • #15
                              Това е селеноида за управление на дроселовата клапа който свалих. В понеделник ще взема друг за проба. Интересно че като му пусна тест с МЕС на тоя работи. Ще видим какво ще стане с другия.
                              sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                              Comment

                              Working...
                              X